Gezocht: versterking van de infolijn
Om onze leden en andere budgethouders goed bij te staan, en onze coaches te ondersteunen, zoeken we twee deeltijdse medewerkers om onze infolijn verder uit te bouwen. Je beantwoordt telefoons en e-mails van budgethouders en hun netwerk om hen te informeren over de persoonsvolgende financiering. Je neemt administratieve taken over van onze leden en onze coaches en je werkt in overleg infopakketten en vormingsmomenten uit om budgethouders te informeren.
Gewenst profiel
- Je begrijpt waaraan personen met een handicap en hun netwerk belang hechten.
- Je kent het systeem van persoonsvolgende financiering door het Vlaams Agentschap voor Personen met een Handicap (VAPH) en wil je hierin verder specialiseren. We voorzien bijkomende en permanente vorming.
- Je bent bereid om allerhande regelgeving en wetgeving goed te leren kennen: rond tewerkstelling, vrijwilligerswerk, deeleconomie.
- Je kan goed luisteren en kan noden en verwachtingen van budgethouders analyseren.
- Je bent in staat om op een laagdrempelige manier correcte informatie over soms complexe materie te verschaffen.
- Communicatieve skills zijn een must.
- Je kan je voldoende uitdrukken in het Frans. Kennis van andere talen is een meerwaarde.
- Je staat open voor leden met een diverse culturele achtergrond.
- We werken met moderne tools: basisvaardigheden digitale toepassingen zijn dus nodig.
Ons aanbod
- We voorzien een deeltijdse betrekking van 19u/week.
- We organiseren permanente vorming voor alle leden van het team.
- Je werkt hoofdzakelijk van thuis uit. Zoom vzw is zodanig georganiseerd dat we de meeste zaken online kunnen afwerken.
- We verwachten wel dat je occasioneel op de maatschappelijke zetel in Schaarbeek werkt (voornamelijk voor overleg en opleiding).
- We gaan voor een inclusieve werkomgeving en kunnen het werk aanpassen aan bijzondere noden.
- We voorzien maaltijdcheques en een thuiswerkvergoeding.
- We stellen je een laptop, gsm en de nodige abonnementen ter beschikking.
- De verloning en gunstige vakantieregeling van PC 319.01 passen we volledig en flexibel toe.
Contact
Voor meer info kan je coördinator Bert Goossens bellen: 0497/059 005.
Selectieprocedure
Herken je jezelf in bovenstaand profiel en ben jij een communicatief vaardige, administratief nauwkeurige en stressbestendige collega? Bezorg ons dan zeker je CV en een korte motivatie, via bert.goossens@zoomvzw.be. We voorzien steeds eerst een online kennismakingsgesprek. Als dat positief verloopt, nodigen we je uit voor een live gesprek in Schaarbeek. Ideaal gezien kan je dit jaar nog starten.
Meer informatie
Zoom werkt in heel Vlaanderen en heeft coaches in alle regio's. Onze maatschappelijke zetel is in het Aromagebouw in Schaarbeek (wandelafstand Noord Station). Jouw werkplek kan dus heel flexibel zijn, maar je kan ook terecht in Schaarbeek.
